kl 15.09 en tisdag på sommarlovet

Hej! Det är grått och trist ute. Jag har knappt vaknat idag känns det som. David har åkt och jag har spenderat tid med tv:n. x) Nu är When a man loves a women slut och jag tänker vakna till liv igen :). Jag funderar starkt på att ta mig till ropnäs snarast möjligt. Men vi får se hur jag gör. Kanske väntar jag till i morgon och ser till att få lite saker i ordning här hemma! Måste ner och kolla lite på rean också.. Så först en dusch, sen städa och tvätta och diska. Sen ska jag ringa och rådgöra med min far. Kanske en sväng till Lillebo på landet eller till David i Örsa.. Ingen ordning och reda, men tankarna börjar rulla igång nu iallafall :)

Ha en bra dag! / Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0