Djävulen bär Prada

Yeeeaaaaaah :D Hemma i Norby nu jag, har hunnit med att äta en god middag och kollat film. Så skönt att ta det lugnt lite. En varm och ganska fullspäckad dag på jobbet, men det gick hyfsat fort idag :) vilket var väldigt skönt.
Så nu sitter jag hemma och väntar på att Maddë ska kika förbi, vi tänkte ta en lång prommis, massa bra! :D
Helt sjukt att jag saknar min fina pojke, han åkte i morse... Har blivit så van vid att ha honom runt mig hela tiden. Får i alla fall träffa honom imorgon <3.
Sista dagen på jobbet för denna vecka imorgon! Sedan är det lite helg och ledighet för mig, vilket betyder tid att umgås! Mammsen och pappsen kommer hem också. Dom har varit på lite semester vid kusten och njutit. Ska bli skönt att få hem dom faktiskt :) pappa har även lovat att köpa en liten lagom stor pool som vi ska kunna svalka oss i. Rekord varmt i sommar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0