At jobbet

Hallå där, näst sista dagen på jobbet för denna vecka. Så jääääädrans skönt! Slutar om lite mer än en timme, vilket är en befrielse. Ska nog bara dela ut post och sortera den, sedan är det mest att vänta ut tiden tror jag. Efter jobbet blir det en snabbis hem och duscha av mig osv. För att sedan dra ner på stan med mammi, där vi möter upp pojkvänis min. Vi tänkte äta någon slags middag och sedan uträtta lite eränden.

Jag ska göra en bragd idag också, springa en längre sträcka en vad jag vanligtvis brukar samt baka en kladdkaka som vi inte provat förut :P. Man måste ju få belöning när man sliter...

Nej nu ska jag nog gå och kika om Andres behöver hjälp med något. 


Hej så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0