19.03

Hallå vänner! Vilken tajming på mitt bloggande idag :p. Har hunnit med en del nu så, både jobbat och stadsvistelse.
Mötte upp Petran som sagt och vi gick direkt till Cupido och käkade. Lika gott som alltid, vi satt ett tag och tog igen tid som vi tappat. Jag blev bjuden på mat och fick en filmkväll med Petra som present :) det uppskattades (fick även 3 påsar nachochips)! En trevlig stund var det hur som helst.


Shopping i staden kom i samma veva, usch jag måste sluta spendera. Det blev i alla fall en korallfärgad tajt tunika och ett par höga svarta shorts, som jag letat länge efter.



Det som återstår av kvällen är träning och dh tittande :) GREAT.



Hejdaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0