Välkommen Lördag!


God morgon! Dags att krypa upp under snö-täcket :)

Jag har tagit igen några sömn-timmar känner jag och ändå är klockan bara halv tio :P
   Min David kom inte igår utan blev kvar i Storvreta :( Hoppas att han hinner komma en stund innan jag måste åka igen.. Kvällen ska ju sen spenderas hos Elin och så match före det! LADDA CARROOOO! :D

Inte mycket tid för annat denna helg. Derby match i går mella Hagundas herrar och FBC Uppsala. Mycket bra match, men tyvärr torsk för Hagunda.. Fick möta kära ansikten när jag kom hem dådå. Malin och Jenny besökte Portalgatan :)

Min säng är fortfarande i vardagsrummet, men jag ska försöka ta tag i mitt rum i morgon lagom efter att jag kommer hem från Tärnsjö.

Nu fokus på match och så hoppas jag få ett svar av Karro och Nelly som har varit ute på stan i går och köpt presenter. Kanske vill jag gå ner och kompletera lite .. x) Så måste jag packa oxå! Haha mycket att stå dådå.
  Men mitt liv kanske inte är så intressant att sitta och läsa om så jag tror jag slutar nu :P

I dag kör vi! Händelserik lördag väntar...

Puss / LillJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0