Träning + Little J

I väntan på Joss och träning :) tänkte försöka läsa, då essän är framskjuten till vecka 5... Hur ska man hinna allt? Dagen gick framåt ganska smärtfritt, mitt tal var ett litet fiasko xD Jag är bra duktig på att snacka bort mig alltså!
Men det kommer jag över, hm... Övning ger färdighet?! HOPPAS!
Väntade kvar i skolan med pälsken, innan han skulle hem.
Drog sedan till gymmet en snabbis och cyklade lite, min kära pappa var gullig och hämtade mig runt halv 5  snåret.
Har lite damp förövrigt, är skit mycket kläder o grejer jag vill klicka hem... Men har besluts ågren! Och en skinnväst som jag var rå taggad på är slut i min storlek. Gud vilka bekymmer! ELLER! Usch i dessa tider ska jag nog tänka mera på barnen på Haiti!
Nej nog med prat, ska försöka hinna läsa en kvart innan Josefin kommer :)
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0