Söndag, inte min favvo dag

Ska absolut göra klart min Kalla uppgift så jag blir av med den, blev inte fullständigt klar. 
Helgen har varit fin! Först spenderades fredag- lördag med älsking. Match på lördagen var det visst också :)! Vi vann med 8-6 riktigt skönt. 3 pinnar var ju för skoj alltså :D
Spelade med little J och jag tror vi verkligen hittat rätt nu! Dock var väl inte detta den bästaste bästa matchen, men jag tycker vi ska vara nöjda ;D
Efter matchen bar det av till syster och hennes pojk. Första gången i deras lägenhet, lite skandal att jag inte besökt dem tidigare :O Men gud så mysigt. Har längtat efter henne! Vi åt gott och hade det allmänt trevligt :) Bortskämd blev man alltså! Idag blev det lite shopping och lunch i huvudstaden, enbart med syster. Då Niklas gav oss lite ensam tid.
Nu väl hemma, efter middag. Så sitter man på röven och ska plugga lite. Efter det blir det att cykla på motionscykeln som står placerad i mitt rum idag xD HAHA tänker fan kolla på film samtidigt som jag cyklar!
PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0