Sista "lovdagen"

Godmorgon? Eller ja godmiddag blir det nästan. Jag och min pelleskrutt har som vanligt legat och degat lite för länge xD vi njöt av att kunna göra de :P Sista dagen innan allt sätter igång igen. Gud vad det har varit skönt med lov! Att få ladda om, snart börjar jorden snurra igen, ja ungefär så känns det.

Allt kommer komma igång med en rasande fart tror jag! Massa saker som man knappt hinner med, uscj blir deprimerad. Tack för att det snart är sportlov och efter det 5 veckors praktik sedan direkt påsklov... Sommarlovet väntar också! 

Nej nu ska jag och baby göra något annat än att softa här (har jag bestämt xD) En dusch kan behövas från min sida, mitt år är inte nådigt!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0