Segare Mattsson är sällsynt x)

Tjoho!
 Måste hålla med lillan om att helgen har varit förträfflig! Vi är fortfarande bäst, vilket vi visste ;P haha!
  Skönt med vinst och jag typ rusade av planen när matchen var slut för att hinna med bussen till tärnsjö och som tur var så hann jag med den :) 1 h, 30 min tog bussresan , men eftersom jag och Camilla kan hålla ett samtal uppe i hundra år så gick det hyfsat fort ändå.. ;) Dock höll jag nätt och jämt på att kissa på mig sista stunden innan avstigning xP

Charmigast vid dörren var man sen, med flottigt hår och svettiga match-kläder. Fint face hade man oxå :P haha!
Tog n dusch dirr och sen var det dags för middag. Alla var så fina och jag måste säga att kvällen blev lyckad i mina ögon! Supergod mat och underbart sällskap! Galet mycket grattis till dig Elin :*<3

Att vakna upp dan efter var inte så pjåkigt heller. Jag såg mer eller mindre ut som ett dregg ,men jag mådde fint :D Vi satt och hade kalenderöppning sist kvar i huset (vem det nu var som bodde där) där festen hade hållit igång. Vi tog oss tillbaka till Tärnsjö och Elins hus lagom till elva ungerfär. Skratt och en del tårar fick avsluta vårt lilla äventyr , men alla var nog rätt nöjda trots allt :) Jag och Camilla tog bussen till Uppsala så att vi var hemma vi ett . Sen har fröken deg härjat hela dagen. Eller ska jag kalla det "lamat"? xD Min frukost var äckliga cashewnötter och marabou mjölkchoklad (Y) David kom hit vid två-tre -tiden mitt i ett långt samtal med kortilini, som jag inte riktigt hann avsluta känner jag :P Vi log sen och sov i typ två timmar och sedan skedde en föfflyttning till tv-rummet'. Där stannade vi tills det var dags att äta och det var min dag x)

Nu ska jag och min pöjk snart slagga :P Puss och Godnatt gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0