På väg...

Men hej! Har inte duschat ännu, vilket för övrigt har blivit en återkommande kommentar i våran lilla blogg här dådå xD Matchen var kul att spela. Jag var bara så sjukt taggad att göra mål x) Tur att jag har en så duktig forwards-kumpan by my side dårå! Två baljor ' -Tummen upp för dig stumpan och extra mycket för det sista målet ;)<3

En pastagratängs-middag avslutad och jag onödigt mätt med tanke på att jag inte tyckte det var lika smakrikt denna gång. -Gott', men du kan inte skippa broccolin Ellis x)

Jaja jag läser på i den sista Twilight-boken.. Den är så bra! Inget slår Harry Potter, men detta är inte långt ifrån :) Carro jag ska kirra boken till dig så småningom ^^

Hela käften smakar lök nu. Ska fräscha upp mig och packa, sedan kolla buss och köpa godis.. Sen bär det av till Älskling!<3


 Du är för fin David :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0