Okej, jag är nöjd!

Kom hem från träningen runt 10 :) Spelet gick mycket bättre idag än i måndags.
Som jag lovat mig själv skulle jag sätta igång med pluggeriet direkt ikväll och ja mycket riktigt så har jag gjort klart en uppgift och det känns otroligt skönt! En sak att stryka nu i alla fall :)
Jag börjar bli lite trött nu och tänkte nog sussa och ladda om inför morgondagens plugg och träning, ska även försöka hinna med att städa lite. Klarar bättre av att jobba när jag vet att kvällen ska spenderas med min Jonas!
Tack Lars Winnerbäck för du hållit mig sällskap under kvällen/natten :D Lyssnat på de flesta av hans låtar om och om igen. Perfekt pluggmusik!
HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0