Lille lördag xD

Veckan hittills har gått riktigt fort framåt! Spenderade tid hos älsklingen igår då vi hade 7 månader :)<3 Hur mysigt som helst!

Vi vaknade upp lagom sega idag och ville bara somna om... Men icke! Skolan väntade, eller ja. Långfärdsskrillor på morgon passet i fjällnora. Vi drog efteråt in till staden och civilisationen igen och lunchade på Ikea xD Haha och vem träffar man på då?! MAMMIII! Som pjuckar mig på lunch :D MOAHAHA! Hann även rusa in på skopunkten och få med mig ett par skor hem xD ILLA!
Dagen avslutades med ett innebandy pass :) Det gick väl sådär, bättre mot slutet tror jag. Lagom frusen var man efter åkningen på fm. Petrus och jag gjorde gymmet nyss och nu väntar lite studiering från min sida.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0