Hemma efter träningsmatch mot Sture

Hello!

Uppdatera lite här dådå' . Torsk mot Sten Sture med 2-0. Lite synd med tanke på att jag och Carro var apa taggade att göra mål! Men men, helt okej ändå, då det bara var en träningsmatch så här efter jul..

Match i helgen igen och jag hoppas nå grymt att jag o lillan får spela med varandra! Det vore skitkul och jag känner att det skulle gå bättre än med någon annan. Jag är inte på nåt sätt vältränad, men det känns som att jag och Carro ändå ligger lite före i konditionen om man kollar på kedjespelarna.. ;)

Kommer säkert få tillbaka för att jag talar så positivt om min kondis xD haha, men vafan'

Nu måste jag kila in i duschen.. BABABABAABABABABABA :D<3<3
 Bild på lite skönt folk :* "spana in turturduvorna längst till vänster ";)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0