Duschen is calling my name!

OOOHJAAA :D En bra dagjävel!

Kände mig lite som en hopskrynklad sill när jag vaknade i morse, helt tilltuffsad och sömndrucken!
Men vad gör de när jag nu i efterhand känner att dagen var bra?
Det började med idrott, lite olika fysiska tester och dom gick riktigt bra om jag får säga det själv :)
Sedan var de innebandy på eftermiddagen, även där tester med tekniken. Niciga övningar och tiden sprang iväg, det blev alltså runt halv 3 att för mig och Petrus springa till bussen och strosa runt på staden. Min klipp tid var vid 4 :D, hittade ett par sneakers idag på rean likaså Petrus ;D Jag fann även en halsduk och armband.
När det kommer till klippningen så blev det helt okej :) inte stor skillnad till synen, men för mig känns det nytt. Lättare och mindre hår på huvudet xD Såg mitt svall falla av, saxen jobbade på i en ryslig fart! Blev lite rädd ett tag xD Men det blev bra tillslut.
Skrämde dock upp min lilla Jonas att allt hår var borta och det var AP kort, han blev lite smått orolig xD
Så nu är man hemma och har nyss beställt 2 biljetter till SNABBA CASH på lördag. Älskling, jag, mammi o pappi ska sammanstråla! :)
PÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0