Back in school!!

NU börjar allt igen!
Har haft min första matte-lektion nyss och sitter nu i biblan och har håltimme med mina kära klasskamrater x)
Det var inte kul att gå upp i morse, men värre har det varit trots allt'. Schemat har fyllts på igen och vi slutar sent varenda dag förutom onsdag. "Jippie" nat. xD
Usch, men Elin och jag har redan gjort klart för oss att det här året ska bli det bästa någonsin så det är det vi kör på just nu :)
Jag hoppas att det flyter på fram till sportlovet nu med allt plugg. Jag ligger back med en uppgift i engelska, som jag tänkte göra klart... nån gång :P haha, nej men kanske kan man ta sig tid om inte annat i helgen.
På gott humör är jag nu ändå. Underbart! Måste helt enkelt bero på mina återseende vänner och framför allt min lilla glada kaffeböna Elin :D
Mohahahahah! Hoppas din dag blir lika bra som min kommer att vara Kortilini ;)<3
Btw. Carroman , så jävla ful bild du hitta xD Här är några charmiga från valborg -09 - dock inte lika äckliga ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0