5/1-10

Hellu! :D Känns fortfarande konstigt att det är 2010, jag kommer skriva 2009 minst 80 ggr till. Då omedvetet!
Dagen har varit strålande och jag har njutit av den. Det började med att gå upp och kirra frullen med Amanda runt 11 snåret :) Sedan in till staden för att kolla lite, fick något infall att ett par skor behövdes i min garderob... Fick dock inte med mig några hem. Tur de kanske. Efter att Pandeleus åkt hem så mötte jag upp Pauan för att driva iväg till biografen ;) Avatar väntade på oss! En härlig film, med sk vackra färger. Men dock ingen favorit, de där med science fiction som det så fint kallas har aldrig varit min grej. Jag är inte lyrisk eller totalt uppfylld av filmen. :) Ingen flopp, men inte heller något att hurra för.
Nej nu ska jag inte blaja bort hela mitt liv på detta, det är ju en dag i morgon också ;)
Den kommer nog se ut som sådan, lite om möblerad:
Gränby med mammsen
Lite träning kanske
Träffa älsklingscookie
AWSOME!
Pussnattinatti
Nyårs bild snodd av Camilla :D Jag tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0