2010 tar nu fart!

God eftermiddag får man säga! :)

Hur mås det i dag tro? -Johodå, det ankas bra känner jag :D Nyårsafton igår och middag med festligheter hemma hos mig'. Mycket trevligt! Måste tacka sällskapet för en rolig kväll^^

I dag är det "dagen efter" , vilket betyder att man bara häckar hemma hela dagen och inte mycket blir gjort :P
Så är det och så får det vara i bland'.
Igår var det 2009 och i dag tar 2010 fart. Det har varit ett mycket bra år! Kanske ett av de bästa i mitt hittills levda liv' :)
 Jag lärt mig mycket, bla att tänka positiva tankar. Och det tänker jag föra vidare till det nya året, som kommer bli så sjukt bra !

Gott nytt år alla underbara människor!^^<3



Något som stör mig är att jag inte fick någon kyss vid tolvslaget trots att jag hade min mango "där någonstans" x) bajs på du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0