Nyårsafton 2010!

Gott morgon! Välkommen till mitt sista inlägg för i år ;) det har varit ett bra 2010 . Jag tänker inte gå igenom allt som hänt för det orkar jag inte. Dessutom kan det även dyka upp mycket sorgligt i ett för övrigt roligt år. Palla'. Men jag ska snabbt dra dagen och kvällens planer för de som är intresserade' . Nu först väntar någon form av utetid i det snöiga. Jag tänker mig en tripp på staden men börjar nu lockas av att träffa någon av syskonbarnen en stund. . Vi fyra planerar jag att senast vara hemma. Och Camilla dyker upp här för att sedan ha god tid på oss att slappa , göra oss i ordning och äta. Vid sju nånting kommer Nelly, Karro och Lelle hit och förkrökar med oss och när vi känner oss redo drar vi till Årsta på fest ;) Blir detta tråkigt har vi reservplan med utgång påå Orange. Jag tror att det hur det än blir kommer sluta med att jag nöjd kan gå hem och sova med min pojk David göthberg<3 Lillan dissar omvärlden i kväll, men jag är inte bitter. Vi ses också snart ;)<3


SÅ GOTT NYTT ÅR GOTT FOLK! Hoppas alla får ett bra slut på 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0