när det lider mot jul :)

asså gud. Jag kommer typ drabbas av övervikt snart' . jag kan inte sluta äta sötsaker. I dag sket jag i omprovet i matte och tog en seg förmiddag hemma med älskling. mys men deprimerande också. Min fot värker nämligen vilket får mig att tveka på träning i kväll. Men det blir väl till att gå ändå x) Hängde med Kardan på stan i dag. David och vi gick och käka på kebab house - kebabtallrik och jag var tvungen att lämna tallriken ren! fy fan! känner mig så sjukt tjock xD Det värsta är att jag inte bara kan säga nej. Vad ska det bli av mig tillslut? aja. Snart är det jul och snart är den över och då får jag ta tag i min kropp och skaka av mig lite fläsk. Storvreta cup väntar ju i mellandagarna så det är toppen! Nu ska jag styra upp min kväll'. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0