Fredag tillslut !

Underbart! En härlig sovmorgon fick inleda min dag, men jag sov inte speciellt mycket längre än vanligt. Gick upp kl sju för att hinna se julkalendern och tog mig sen tid att plugga lite. Det kändes bra och dessutom gjorde jag köket lite gladare. ska fortsätta städa när jag kommer hem tror jag. sen ska jag handla på maxi med pappa och myspysa på Portalgatan hela kvällen. Förhoppningsvis kommer min man, annars träffar jag honom i morgonkväll så jag bestämt att jag ska ta mig ut till Örsa. Har ju inte varit där på länge :P

Har skickat in tre uppgifter i dag och ska dessutom gå på matten. Wow, vad många gånger det känns som jag har sagt det, men jag måste se bara det som att jag är duktig för att behålla mitt goda humör.

Helgen ser ut att bli bra också. Match i morgon och sen David. Söndag finner jag tid till städning och plugg för att sedan träffa min underbara vän Carolin Andreasson :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0