En liten onsdagskväll :)

Hej! sitter och pluggar lite engelska inför morgondagen. Går bra tror jag, men jag är inte klar än :P Det har varit en skön dag i dag. Matteprovet var väl i och för sig inte så skönt men .. Kattis lektion var iaf givande :P Vi satt och gjorde fula pappersaskar. Eller ja', min var ful! Vi började även skriva på ett litet brev som vår sista uppgift innan jullovet. Mycigt kan man säga. Efter skolan tog jag en stor latte på Wayne's med Elin och mötte sedan upp Carro för en stunds strosande på stan. Mycket bra! Det ända jag är lite bitter över just nu är min storlek då pappa envisas med att ta hem chokladask på chokladask och massa andra sötsaker. Det bådar inte gott xD. haha.

hörs då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0