det närmar sig Tallinn :D

Det är tisdag den 7 dec och jag och Elin sitter och dödar lite tid vid datorerna innan det är dags att masa sig till bussen. Vi ska samlas vid Willys kl 13.55 och ta bussen mot Stockholm och färjan till Tallinn. Jag är oerhört nöjd med min lilla packning och hoppas jag kommer vara det under resten av resan också! Alla andra har typ tagit med sig massor trots att Kattis påpekade av vi skulle packa lätt. Det är ju bara till på fredag vi är borta och två av tre nätter är på färjan dit och hem'.
Hur som helst så är jag grymt taggad nu! Det är alltid skönt att komma bort lite..
Så nu syns jag inte på bloggen förrän tidigast på fredag. So long !  Ha det gott och önska mig en trevlig resa ;)
<<<---gammal goding på oss!
Btw; Pauan har klarat körkortet! GRAAATTTIIS :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0