dags att krypa till kojs'

kom hem från träningen nu i kväll och upptäckte en för tidig julklapp liggandes på mitt stökiga rum :) förvaringslådor - äntligen! som tack för den ska jag se till att det ser extra fint ut här hemma när vi åker på onsdag. får ta i tu med rummet redan i morn så blir det kanon. ska ner på staden sen med syster och klappa ihop det sista. Just nu är jag mitt uppe i tankarna kring projektarbetet.. får ta upp den diskussionen med Pauan efter jul tror jag.. Läser hur som helst massa intressanta böcker och det är så mycket jag vill bläddra i under julen att jag blir alldeles till mig'. nu ska jag försöka sova trots allt för att orka upp till kalendern i morn :)


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0