då Kortilini har fullt upp med sin andra blogg.. ;)

Helgen lider mot sitt slut. Andra advent i dag. Det har varit en väldigt bra helg känner jag! För min del var det en lugn fredagkväll med en tur till maxi , besök hos familjen i Bälinge och sen tv-tittande med far min. Nästa dag var det dags för match dom slutade med vinst (Y). sen skyndade jag mig iväg till Örsa för julbak. Vi gjorde ett pepparkakshus "hmfr" (pepparkaksskjul) xD , hemma hos Adolfssons. Sen sov vi gott hemma i Davids lite trasiga hus :) Söndag sen och jag drog upp min man vid kvart i nio för julkalendern! Drog hem till Uppsala vid två-tiden för att sedan möta Carro kl halv fem för buffé! Vilken underbar kväll jag fick tillsammans med god mat, skön stämning och TID med min BÄSTE VÄN!

Hyllas högt! Hoppas hon dyker upp på julfest nästa fredag också :)

Så nu har jag lite skola att se över till i morgon.. så ska krypa ner i min säng'.

God natt världen - Tack för att jag får ha det så bra som jag har det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0