back again!

återigen hemma från Tallinn. Veckan har gått rätt fort, men man kan inte säga att man är överpigg nu :P ändå har jag sovit en del. Sitter nu hemma och myser med Elin. ska ner på stan en sväng sen för att sedan fortsätta mot Eriksberg och lagfest :)

jag har köpt massa fint ' eller a.. jag har köpt någon enstaka julklapp och swen tre champagneflaskor lagligt i Estland och sedan fört dem vidare olagligt hit till Sverige. Okej jag orkade inte gå till affären och köpa själv så jag köpte dem på bud', men ändå :P jag hade kunnat köpa själv! funderar på vad jag ska klä mig i i kväll..känns som om jag blivit lite tjockare på dessa dagar x) det vill jag inte skryta med direkt. Hur som helst så kommer jag väl med någon lösning på det problemet .. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0