vart är solen!?

Assså lägg av ! kan det bara sluta vara grått majoriteten av tiden! Det räcker nu och fram till att skolan börjar åtminstone'. Det är ialla fall viktigt att det blir bra väder i helgen då jag tar med trollen till Ropnäs! :) Längtar dit<3 men vad ska jag göra tills dess liksom när vädret suger.. Det regnar inte just nu iaf x) Nej. Och inga pengar att röra sig med heller. Mobilen är död och jag hittar ingen laddare. Sääämst. Dessutom är jag ensam. Fortfarande. Det är inte lätt ;) . Men nu är det slut på klagandet för denna stunds bloggning'. Jag ska äta frukost :D och det är gott gott gott. kanske jag passar på att kolla på lite film och läsa en stund innan någon kommmer hem och jag måste styra upp något att göra!

Ha en så bra dag ni kan :D I kväll blire innebandy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0