kvällning

Det har varit en bra helg! Jag känner mig duktig faktiskt. Fredag- jag blev bjuden på Java av syrran och sov över hos familjen Skytesvall, Lördag- spenderade en dag med mamma och hjälpte henne att måla om galleriet i Sigtuna inför vernissagen.. väl hemma sen samlades hela familjen och åt grillat och efter det besöktes vi av Carro Jonas och David och vi hade en mycket trevlig kväll! Söndag- började med en lugn morgon med David Hedvig och Marcus. Vi ryckte upp oss först vid kl tolv då vi gjorde lunch och sen fick besök av Håkan Ellen Hugo och kompisen Melwin. Efter det har jag sen handlat med far och fixat och donat här hemma och mår allmänt bra :)

ingen träning i helgen, men jag kände att för att undvika någon utveckling i förkylningen så var det nog bra'. För att bli helt nöjd med mig själv bör jag nu se över lite skolarbete och läsa en del i min engelsabok! så jag får väl dissa datorns roliga fördelar..

ska lägga mig senast tio var det tänkt! God natt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0