nervositet

God eftermiddag känner jag! Jag sitter och klickar på datorn och känner att en del stress och nervositet börjar stiga i kroppen på mig. En mycket olustig känsla. Inte kul helt enkelt. Det är en del jag behöver göra och jag har inte riktigt kollen. Usch, jag kanske inte har så mycket egentligen eller så har jag det. Jag vet inte x) Nu snart är det dags för svenska C sista lektionen. Jag ska presentera iaktta en talare- uppgiften som jag typ total-glömt. "Självklart". Jag drog en snabb variant på datan i går och sökte fram en talare på youtube . Det känns apa fult , för i så fall måste jag säga att jag inte har gjort som skulle ha gjort och det känns inte bra. Jag vill bara bajsa på den här grejen, vilket jag kommer i princip göra. Annars får jag bara ta mig i kragen och snacka lite och sen gå och vara glad att det är över.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0