Känns fint!

God torsdagskväll :P jovisst vad skönt med fredag i morn :)
Sitter nu och tjockar mackor och dricker te. mysigt ju. Jag har en bra känsla i mig. Träningen gick fint och jag ska ta mig för att berömma oss lite smulan'. Vi kommer nu ;) (lagom till serien är slutxD) haha! skabb'

Möms, sovmorgon också. det gillas! lite engelska och historia. Vi ska opponera på varandra i morn. jaja, inte ska vi kalla det roligt. Men jag är inte bitter för det :) Turkland på måndag , så det är liksom inte så mycket som jag tänker låta förstöra mitt humör!

Nu i helgen ska jag växla pengar, packa , vara med David, hälsa på bror med mammsen' och avsluta med Carroträff sådär innan jag åker<3
Ska försöka röra lite på fläsket också förstås:)

Nej nu ska jag ta en apelsin :P

God natt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0