Ivrig att komma ut i solen!

Det är dags för lunch macka. Har segat ut förmiddagen med David'. Kan ju dröja några dar innan jag träffar pojken igen. Nu har han dock åkt och jag tänkte käka något innan jag tar mig ut i friheten. Läste på facebook att Ida, Åström och Sarah är dumma i huvet xD nej skoja, men dom små galningarna satsar på intervaller i dag :P fyfan var min kommentar'.

Jag ska chilla i dag. Ifall jag inte får för mig att jag vill gå till gymmet. Annars blir det nog bara promenixerier faktiskt. Vill träffa min allra bäst bästaste vän Carolin i dag, men hon verkar inte vara påkopplad just nu :( Vi testar igen strax :) I kväll blir det mys med Ellis och gänget (haha som i Oliver och gänget xD) skabb jag vet, men jag tyckte det lät fint ;)

Nej som sagt i min rubrikovitch så är jag ivrig att ta mig ut nu så jag får väl kila.

Puss och kram denna underbara dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0