GRYM TRÄNING SOM SAGT

HEj! :) kom precis hem från träningen och känner mig lagom nöjd. Vi rullade på riktigt fint i dag och gjorde mycket mål! Så jävla viktigt känner jag :D Jag gillar numera måndagar lite bättre då vi slutar redan 13.55' , inte lika tidigt som Carro vi gå hem i dag men vafan :P
  Sista lektionen i dag slog Kattis på Linas kvällsbok som vi ska se klart på i morn och sedan diskutera. Så sjukt pinsam film xD haha. Alla i klassen sitter och fnittrar , skäms och håller för ögonen emellanåt . En rolig syn må jag säga :D

Jag fick ta en chill eftermiddag i dag, trots vetskapen att pluggeri behövs'. David fick tillbaka sina kryckor och jag fick sedan även tillbringa lite tid med lillan och jag gillar't ;)<3

Nu ska jag ta en dusch tror jag x)

Puss och God natt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0