Får vänta till i höst..

God morgon! Det blev ingen Turkiet resa i dag .. Vi får ist vänta med att träffa turkarna till i höst. Förhoppningsvis hindrar inga askmoln oss då också!

Nu sitter jag hemma och tar det lite lugnt i väntan på Elin. Vi börjar inte skolan förrän elva så det är en stund kvar :) Längesen jag sov så oroligt som i natt. Jag vet inte om det hade att göra med Turkiet rapporterna eller skräckfilmen (som egentligen inte var nån skräckfilm) igår. Skitläskigt var det och den hemsökte min hjärna titt som tätt under natten. Jag försvarade mig genom att titta på Oliver och gänget och lyssna på Rix FM och på de visewt tog jag mig igenom natten till slut. Två gånger vaknade jag tror jag och svårt att somna om. Men min efterlängtade morgon bjuder på sol så jag kan känna mig lite glad igen.

Massa telefonsamtal har jag fått göra . Måste berätta för världen att jag fortfarande är hemma.. På ett sätt är det bra att vi inte åkte nu', för nu kan jag verkligen se till att skolmässigt vara beredd inför resan i höst, och jag efter den jobbiga natten där jag saknade pojkvännen enormt så får jag träffa honom tidigare än vad de skulle blivit. Joda, man kan alltid se allt ur någon positiv synvinkel ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0