onsdagkväll!

Jarå, lill-lördag som sagt! dagen har rullat på bra och jag mig så otroligt frälst med att jag bara fick se Kortan min ingen din roef efter veckor på avstånd! xD<3 tid finns att ta igen... Efter den korta skoldagen och träffen i allians fick jag ruscha hem på cykeln och låta mig föras svettig o dann till bårhuset för att träffa min släkt och ta farväl av mormor<3 Helt klart värt, men man kunde ju önska att man fått duscha först :P

Eftersom jag o Ellis -The stolpskott sen lyckades missa nyckelmedtagning till vårt hem, så fick efteråt följa med mor hem till lillla ålbo och mysa lite. Marcus var oxå med.. de alla fick stanna o ha det bra hela kvällen medan jag sedan ficka pallra mig tillbaka till stan och mitt plugg-matrial dådå'

Jag saknar David känner jag - stackarn får vänta till i morn innan han får träffa mig ;) Jag känner mig lite halvt laddad för att göra mina s.k skolplikter kommande morgon. Det är ett måste så vafan xD Därför bör jag då också sova nu för att orka gå upp i tid åtminstonde :)

Så puss o kram på folket! Synd att jag inte kunde närvara på min efterlängtade innebandyträning idag , får ta igen taggningen till fredag<3

Natti Natti
MVH JOS ;D


Tack för den fina hälsningen :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0