Nu händer det sängtime :)

Mohahahahahahaha! Läste nyss Josefins lilla inlägg :D Det var mycket festligt får jag ta och säga, håller klart med henne! Det är för dåligt nu. Men som sagt, det händer mycket hela tiden. Fullt upp "satt säga"! Men det ska vi klara galant ;D
Okej, så här är det. Första dagen i skolan på länge. Det blev Samhällskunskap + Matte prov. Morgonlektionen var helt funktionell. Stack iväg tidigare och skulle till farbror doktorn. Tog lite prover och skit, men det var inte köttelfebern eller halsfluss. Till min stora glädje :) Trots de så skrämde dom upp mig lite innan.

Nu såhär efter matteprovet fick vi sluta tidigt. Då ligger man nerbäddad i sängen med näsdukar och halstabletter... Kan det bli bättre liksom?
Ska snart sätta på en rulle, The probpsal blir det :) Sedan sova en skvätt tror jag xD

Puss på näsan så länge :D <3


Osammanhängande bild for the win :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0