Nu händer det mycket :)

Carolin du är så fin! Mobil-jefeln dog i går och kommer inte återuppstå förrän senare i dag kanske vid 5-tiden typ :P Jag skulle så gärna vilja ses en stund i dag.. Vi får höras så småningom ;) -Ring Pauan? xD mohahahah!
Nej men det händer mycket dessa dagar.. Förra veckan lätta jag hjärtat lite genom att gråta en hel träning efter att ha känt av min skada igen (inte kul). men jag drog till min naprapat på fredagen med pappa och efteråt mådde jag bra mycket bättre och hoppet ljusnade :) Jag o Hedvig tog sen en sväng och träffade syskonbarnen i Bärbyhage och sen tillbringade jag resten av kvällen med laget och såg på en stor-torsk i Borlänge. ojojojojo...
Lördagen var kalasig och det pratades om mormor och hennes fina begravningscermoni som kommer bli av nån gång i slutet av oktober. Sen spenderade jag kvällen hos min David och stannade där till sen eftermiddag dagen efter och sov sen hos mammsen!
Det var helgen och nu har jag massa prov och inlämningar den här veckan -typ :P Lite saker jag måste fixa och i helgen är det match (omjag nu spelar) hemma är den iaf ;) Sen är det maskerad, HURRA :D
Mamma och lill-kusin fyller år, sen är det kick-off med klassen snart och månaden kommer avslutas med att ta avsked av mormor<3

oj' vad mycket det blev :p men jag kände att jag behövde summera lite granna dådå x)


Saknar lilleman och hoppas på en liten umgänges tid snart!


Sitter nu i skolan , med lite fritid på lektionen , vilket betyder lek och skoj i Pauanbergen :D<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0