måndag och mörkt ute xP

sitter hemma hos far o tänker på hur mycket jag skulle behöva ut o röra på fläsket just i kväll xD men det är för mörkt känner jag så jag kan lika gärna vänta till innebandyn i morn :P usch vad man ibland är fet!
jaja, dagen har i sig varit ganska bra :) jag åkte hem till mamma en sväng efter skolan - har faktiskt varit duktig med besöken där på senaste tiden! känns bra ;)

Snart är det maskerad :D Ständiga frågan nu om dagarna är vad man ska klä ut sig till!?
Jag tror jag har rabblat igenom alla tänkbara förklädnader men jag kommer fan ingen vart x)

förslag jag funderar/funderat på:

clown
sailor moon
cowboy (girl)
brevbärare
byggarbetar
ediselråtta
konstnär - typ picasso
smurf
sverigespelare'
partyprisse <-- så kalasig man kan bli :P

Mycket att tänka på o så är Carro borta fortfarande xP pala ;)
Något som är skönt är i alla fall att vi är lediga torsdag och fredag från skolan! hade tänkt hälsa på MATilda kardell något under helgen och kolla på Kenny Starfighter :D Det ser vi fram emot!

Nu väntar jag bara på att min godbit ska komma hit så jag får någon att dryga vidare med resten av kvällen ;)<3

Nu ska jag kila' puss puss puss puss


Bjuder på lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0