Hej äre kul?

Nej de är inte kul, ligger hemma med en fet magvärk som inte vill ge med sig! Värmekudden får agera bästavän nu. De halsonda har iaf släppt och tur är väl de. Bara att vänta och se om kvällspasset i innebandy pallas med.
Vet att virrpannan Sandra ligger hemma i Vendel med frossa och huvudont. Vilka jäkla hjältar vi är!

Men jag ser fram emot att älsklingen tittar in här ikväll. Han ska sleepa här och vara allmänt go. <3

Nej gud, de här går inte. Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv, vi hörs :D

Puss på kinden !


Tagen bild av petran. Älskling är söt. Och ja... kanske inte min charmigaste sida. Fast mycket bättre blir det inte :)

Kommentarer
Postat av: jossman

hahahahaha gullgullgull!

2009-09-17 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0