Grekland inom en snar framtid

Jahapp, då var de min tur då. Förkylningen har träffat mig. Inte bra, inte bra. Den bara måste hemsöka mig just idag också :O Eftersom jag ska iväg i natt/ imorgon. 
Hemma från skolan idag med då. Låg och lackade ur på min äckliga hals och näsa inatt. Okej, jag har varit mer sjuk i mina dagar. Så ska verkligen inte klaga för mycket :P
Tyckte däremot lite synd om älskling som fick stå ut med mitt snörvlande och harklade. Han som skulle upp tidigt och allt. :( <3 Kommer även missa vår 3 mån dag. TO BAD xO

Mest filmtittande idag då, tänkte fortsätta med att se twilight för 122085 gången.
Måste även tillägga att Emma tittade förbi en snabbis idag. Oväntat besök, men trevligt! :D Var inte mycket till sällskap dock. Lite lagom skabbig och trött var jag.

Fick tyvärr inte träffa littleJossman idag :/ de är sorgligt. Det har blivit för dåligt på sistonde. Bajs på de. Vi får synas snarast när jag kommit tillbaka :) <3

Puss på er.


Ängnar en tanke åt min sjuka väninna som ligger hema och sjukar sig.

Kommentarer
Postat av: jonaas

men bajs.............................. vaför åka :/ aja vi hörs när du är tebax, pöss :*

2009-09-18 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0