trött nu..

Söndagen lider mot sitt slu och jag känner att jag bör gå o lägga mig nu'. diggade inte den där walllander- filmen som inte ens var riktiga wallander xD är trött för övrigt så jag måste sova! fast jag har plugg  kvar och kirra lite övningar på bollen... gäsp dådå :P

Helgen har verkligen varit lugn för min del. Mycket härligt att se Hagunda ta sina första tre poäng mot Hässelby i går ! :) Synd med svensk torsk sen bara.. men jag fick en trevlig kväll med familjen och David så jag blev nöjd ändå..

Måste avsluta det här inlägget med att be om ursäkt till pojken min för mitt griniga beteende på förmiddagen' jojo Jossan kan oxå vara dryg xD men men , nu ska jag skärpa mig! En intensiv vecka väntar nu och jag ska se till att den blir guld ;)

Puss o god natt mina vänner och glöm för fan inte mitt natti natti-sms Kortilini! xD<3<3

 dags att däcka ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0