Måndag- första lovdagen!

Go' kväll ! Jag sitter hemma hos far nu, vilket jag gjort större delen av dan nu ;)

I går sov jag hos lilleman<3 Wonderful!  Som hon sade så var det a long time ago x) Usch den stackarn har sen träning , samtidigt som jag tycker synd om kvinnan så är jag också lite avis.. mitt fläsk skulle behövas ruskas om lite här med :P Men jag ska gosa med pojken ist' , som kommer om nån timme eller två. I morn blire lite plugg med Paui o träning på kvällen. Onsdag är det tydligen match (träningstid) , sen var min plan att bo hos mamma. Torsdag träffa kusin? , och sedan ev. vara barnvakt.. MEn frukta icke dessa uppbokade dagar, ty det finns nästan alltid någon lucka att fylla igen ;P mohahah!

Nu ska jag ta att göra lite pilates-övningar i sisådär en fem min kanske :P o efter det försöka läsa min bok som ska va klar efter lovet ! Hoppas det går bra på träningen ikväll gomman! och natti natti sen ;)<3

Puss puss! hahah jag är så ful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0