Lördag oohyeees!

Halloj på er :)

Ligger nu i min säng och chillar lite, funtar på att dra igång en rulle och somna om. Sandra drog nyss, hon ska nämligen jobba snart. Vi har haft det väldigt skönt. Igår en runda på stan och sådär, sedan hem och käka gott. Kolla på idol med familjen och bara vara.
Famåt natten blev det filmdax, Hannah Montana då xD Självklat somnar man som vanligt efter ett tag. Så Sandra fick kolla ensam :P Ledsen för de...

Idag skulle jag egentligen träffat min man, men han är ju sjuko. Så tyvärr :( Känns inte alls bra! Har inte setts på länge känns det som. - Krya pååååååå ÄLSKLING!!!!!!! MOHA <3 :*

Så jag tänkte ta det lugnt idag och bli helt fri från min förkylning. Plugg, städa och ut på lång prommis. En otroligt charmerande lördag om jag får säga det själv :O Men dessa sakerna MÅSTE göras omedelbart i mitt liv. Har skjuit  på grejer allt för länge nu, är inte stolt över det om man säger så.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0