Löördag!

Asså jag ågrenar på det pissiga vädret x) , men lördag är det iaf' Har fått ont i halsen så jag kunde inte träna igår.. var därför istället med Pauan och Elin en stund <3 mycket trevligt, sen drog jag till Örsa till min prins och hans vänner där vi satt o snacka skit o spela kort :)
 Nu missar jag herrarnas match känner jag , men jag orkar inte bry mig för tillfället. Det är en del saker i allmänhet som stör mig just nu ändå :P bajs hals, bajs att inte kunna spela i går och i dag...bajs ben! dådå xD hah.

I kväll ska det mysas trots allt! Min Carroman kommer , Daviduu och Jonas :) efterlängtat nöte mellan oss fyra! det lär bli ån film o lite snacks ;) alltid uppskattat! Nu ska jag göra den här dagen till den bästa ;) Puss på Hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0