Fridfull Torsdag!

Hej o hopp i svamplampskogen! xD

Ljuuuvligt lugn dag må jag säga som började med två trötta mangofrukter som hade det svårt att ta sig upp ur sömndvalan :P Strax efter åtta knackade Elin och Rebecca på min dörr och vi bar av mot fyrishov. Livräddningen gick fort att göra vilket nog var tur med tanke på vad "kul" det var att se sitt sanna blekfeta vinter-jag xD haha, usch ;P . Elin och jag var som fiskar i vattnet (Y) .. kanske inte lika bra som Emma men vafan:P Jag fick mig ett par kallsupar under Elins räddningsrunda , men Pauan var ändå värst när hon lät Rebecca drunkna efter halva sträckan xD hahahah!
 Vi kunde ta det mycket lugnt efteråt eftersom vi inte skulle tillbaka till skolan och drog en  trevlig lunch på Thai Village istället . Dock bara jag Elin o Rebecca men det var kanon :) Sen kikade vi lite på stan, Elin följde med mig hem och myste framför scrubs ett bra tag.. ocharmiga jag typ deckade för ett tag , vilket var otroligt härligt xD

Nu har jag pratat med lillan i tellen lite grann och helgen är i full gång att planeras'. Hade tänkt mig en tripp till mor i kväll.. v i får se hur det går med den saken :) måste läsa lite i alla mina böcker jag har oxå !


I morgon är det din dag mormor! Vi kommer alla vara där för dig<3

Ett visdoms ord som föll in i mina små tankar idag : En del säger att pengar är vägen till lycka.. För mig är lyckan mina vänner<3 Vänner kan inte köpas för pengar.



Shalalala ma friendoos! x)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0