Deprimerad brud!

Men ja! Massa att ta igen i skolan, trött, förkyld. Allmänt otrevlig tjej.

Hahaha kan ju bara garva åt de, mitt negativa jag har infunnit sig. Och NEJ vi gillart inte.


Dagen som var helt okej, bra faktiskt :) Svenska på morgonen, sen ut till Alnäs med klassen och göra övningar. Det var ju fan skönt.
Men sen blev de kallt och ja kände mig mer förkyld. Älskling berättade att han varit hos farbrordoktorn, diagnos körtelfeber... JIPPI. ELLER INTE, kan mannen inte bara bli friiisk?!?!?!?!?!?! <333333
btw. hur stor är oddsen att jag nu inte har de.. Kan ju bara hoppas på det bästa.

Saknar honom som ett äckel.

En sak som jag måste säga var skoj idag: att träffa Maddë! Längesen. En snabbis på stan, vi handlade lite skojs.  

Nu ska jag göra klart Samhällskunskapen, det bara måste bli av! 
 

Budapest bild, som gör mig lite gladare i denna stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0