bad day x)

Låten surrar i mitt huvud ( bad day - R.E.M ) - så sjukt bra och just nu passande i mitt lilla liv för saker skiter sig lite tätt som tätt'. Matten i dag t.ex -ÅGREN . Gick åt helveta ! alltid nåt som går fel . fyfan.
Aja, nu ska jag bara va sur en stund till och sen ska jag tänka på saker som gör mig lycklig.. som t.ex David Göthberg<3 , Carolin Andreasson<3 , Jonas Östlund,  Familjen , Mina klass  osv.<3 Jag blir alltid så glad av att tänka på er :) Idag speciellt , eftersom sötnötterna har sin dag i dag! Grattis på ni ;D
Höstlov om en vecka ! "Håll ut Joss" . I morgon ska vi måla kistan och så är det begravning på fredag. Det är så mycket som händer som vanligt x) Vi behöver ta en paus för en sekund..

Kommentarer
Postat av: JAK

taaaack brudeeen! Gillar ditt inlägg STAAAAAAARKT !!!!!!!!!! <3

2009-10-19 @ 11:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0