WOOW

Back on track xD matten är ju slut och jag är hemma mätt och belåten :) Det enda som krävs nu är lite lugn och ro. Ska plugga på spanskan och kunna den som en smäck har jag bestämmt. Har gett mig fan på att genomglida det sista av denna gråa måndag galant! Plugg träning och sooova. Det fixar vi!
Imorgon är det att ladda om till min väldigt glamorösa tisdag som består av språkdag (engelska och spanska) sedan gym med Kajsa och efter det blir det ikea och maxi med mammi :) I liiike !

Jag måste även säga att jag är nöjd med mig själv när det gäller julklappar :D Fixade nyss det näst sista till älskling och den enda jag har kvar till är pappa... och jag vet vad han ska få xD Nästan.
Tyvärr känner jag mig fattig och dålig xD Så förvänta er inte för mycket. Lovar att jag ska komma på fina rim... Maaha !

Nej nu tänker jag lägga ner min själ i spanska och laddning till träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0