Tröttis

Har spenderat helgen med min baby :) massa gull skom alltid xD mohaha! Tillbaka till en rövigt seg måndag, jag klarar inte av de riktigt :P
Hoppas att Josskoss kan vara med idag så jag har något att se fram emot xD Vi ska ju visa vad vi går för liksom :D!
Vaknade upp med en trött älskling idag och ännu segare var nog jag eller i alla fall lika, men det är alltid så himla skönt att vakna upp med honom <3
Jag ska helt enkelt chilla mest idag och sedan träna :) Det är en vanlig måndag för mig tror jag.
Dock känner jag mig lite snorig och inte helt på topp, tyvärr -_-

Vi hörs :) Puuusss kram från mig !



Btw. Efter stan, kör sjungande av mamma och fyrverkerier med älsklingen :) Så kom vi hem och kikade på film med mammsen. When a man loves a woman... Jag DOG ! Såååå FIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0