SWEET HOME !

Tänkte krypa ner i sängen xD Jahadå ni hörde rätt. Jag är trött som en RÖV och har varit och tränat hårt om jag får säga de själv. Ett bra pass av oss 3 :)!
Har packat lite till morgondagens idrottspass, de kommer nog bli slitsamt och tänkte ladda upp lite med att vila nu xD
Sen har jag ju även DH som väntar 21.00 då måste man vara pigg som en lärka :D

Måste tillägga att dagens spanska lektion var givande, jag och Kajsa dog minst 3 gånger åt en sak som vi läste på en blogg. Stackars Saeed och stackars Marco som var tvugna att bryta upp i lektionen och vänta på att vi skulle hålla käften stängd från AP GARV. Det tog ju sin lilla tid...

En känsla intog min kropp nyligen. JAAA DE ÄR SANT! OOj vad jag längtar till sommarn! SHIT, det är sjukt. Det kommer bli så jääävla nice! Lata dagar i solen och massa trevligheter. Bajs, blir nästan deprimerad för jag vill ha sommar nu nu nu...


<3


P.S Lycka till på träningen nu Josefin, hoppas allt går bra :) ! MEEEH D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0