Staden och filmkoll !

Lördags kväll med pälsklingen :D <3 Vi har kollat på Johan Falk, den senaste med mina päron och nu ligger vi i mitt rum och kollar på någon annan liten filmstackare. Vi har poppat p-isar och druckit massa te. Det är myspys tycker jaao ;D

Tidigare idag har jag och Sandra gått en snabb runda på stan. Efter det så mötte jag upp joss&david ;D! Det blev lite shopping idag faktiskt :) Från H&m, ett linne till mig och en tröja till älskling. Shit vilken hysteri det var i den butiken :O Ny kollektion och allt så folk var ju tokiga...
Min plutt anlände senare till oss och joinade :P

Och jaa, nu hamnade vi i Norby med lördags mys !
Vi hörs i morgon :) Pusspuss från oss



Miihiiiiiii :D analysera den lilla nyckelpigan som vi massat varandra med, den har kantrat och sprattlar på rygg nu :)<3 RIP

Kommentarer
Postat av: josskoss

sötnosar! :D<3

2009-11-15 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0