kära fredag

Vaknade upp med min Jonas, underbara mornar de där!
Själv skulle man till skolan ett tag idag, han den lilla röven var  ju ledig :D Lyllo säger jag bara. Men jag ska inte klaga för jag hade det bra jag med. Slutade halv 3 för vi hann klart snabbare än tidigare. Kosthistoria och eget projekt i grupp var det som hände idag på esteten :)
Efter det så drog jag och Petran till gymmet och var riktigt duktiga!
Imorgon är det pappas lilla kalas ;D Så mamma springer runt och fixar massa. Måste faktiskt hjälpa henne, stackars!
Har även lovat mig själv att läsa nu... Innan idol börjar. Det är fan ett MÅSTE för mig, har allt för mycket kvar i engelska boken.



Vi hörs :D Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0